نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی دوو

تعمیر یخچال دوو

 

تعمیرات یخچال فریزر دوو ، تعمیرات ساید بای ساید دوو ، تعمیرات ماشین لباسشویی دوو ، تعمیرات ماکروفر دوو ، تعمیرات اسپیلت دوو

نمایندگی دوو و نمایندگی تعمیرات دوو

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی دوو

ساید بای ساید - یخچال فریزر - ماکروفر - ظرفشویی - لباسشویی - اسپلیت

نمایندگی تعمیرات دوو،یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی،مایکروفر،نمایندگی تعمیرات دوو

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات دوو(daewoo).یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی و ظرفشویی،مایکروفر(ماکروفر،ماکروویو) و اسپیلت(کولر گازی)

24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.تمامی تعمیرات با قطعات اصلی و تصمینی و درمنزل شما انجام میپذیرد.به دلیل تعدد شعبات این مجموعه در سطح شهر کارشناسان ما درکمترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده وتعمیرات را به انجام خواهند رساند. نمایندگی تعمیرات مرکزی ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی دوو و سایر برندهای معتبر آسیایی ، آمریکایی ، اروپایی و ایرانی می باشد.شما تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست از این قسمت میتوانید درخواست خود را اعلام کنید تا تکنسین های مربوط به تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی،تعمیرات ماکروویو(ماکروفر)، تعمیرات کولرگازی و اسپیلت  که همگی با تجربه و فنی می باشند در محل حاضر شده و تعمیرات را در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به انجام برسانند.

نمایندگی تعمیرات دوو

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی دوو از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید.در غیر اینصورت میتوانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز دوو در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

ویژگی هایخدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی دوو یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی و ظرفشویی،مایکروفر

  1. سرویس در محل : در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه   این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می دهد.شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات ما بهره مند شوید.همچنین میتوانید از قسمت .... درخواست خود را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیرات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را به عمل آورند.
  2. قطعات اصلی:اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.
  3. ضمانتنامه : تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.
  4. قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحاده انجام میپذیرد.
  5. سرویس دوره ای: شما میتوانید با عضویت در سیستم سرویس دوره ای ازخدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره ای از خراب شدن وهمچنین آسیب های جدی به دستگاههای خود جلوگیری کنید.

 

 

تعمیرات لوازم خانگی دوو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

 

نمایندگی مجاز مرکزی daewoo,تعمیرات لوازم خانگی daewoo ،تعمیرات لوازم خانگی دوو,تعمیرگاه مجاز مرکزی دوو,نمایندگی مجاز مرکزی دوو,تعمیرات ماشین لباسشویی،تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید،تعمیرات مایکروفر،تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات ماشین لباسشویی دوو،تعمیرات یخچال فریزر دوو،تعمیرات ساید بای ساید دوو،تعمیرات مایکروفر دوو،تعمیرات ماشین لباسشویی دوو،ماشین ظرفشویی دوو

 

تعمیرات لوازم خانگی دوو,تعمیرگاه مجاز مرکزی دوو,نمایندگی مجاز مرکزی دوو,نمایندگی مجاز مرکزی daewoo,تعمیرات لوازم خانگی daewoo

تماس بگیرید!!!