تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

درچه زمان باید به تعمیر گاه ماشین لباسشویی برای تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید؟

امروزه با تغییرات شرایط زندگی لوازم خانگی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان یکی از ضروری ترین این وسایل ماشین لباسشویی است به همین منظور برای نگهداری و تعمیرات این وسیله باید دقت لازم را انجام داد. شما میتوانید با مشاهده هر موردی با ما تماس بگیرید تا اگر مشکلات با مشاوره تلفنی قابل برطر شدن باشد ، مشکل را به کمک شما حل کنیم در غیر اینصورت با اعزام کارشناس متخصص مخصوص ماشین لباسشویی مخصوص برند  شما به منزل شما در اسرع وقت  و با کمترین هزینه  مشکل به وجود آمده را حل و از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.

چرا تهران پلاینس ریپیرز؟

  1. سرویس در محل : در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه   این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می دهد.شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات ما بهره مند شوید.
  2. قطعات اصلی:اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.
  3. ضمانتنامه : تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.
  4. قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحاده انجام میپذیرد.
  5. داشتن شعب مختلف :این مجموعه با دارا بودن شعب مختلف در سراسر تهران توانسته در کمترین زمان در حل حاضر و تعمیرات را در اسرع وقت به پایان برساند که این امر رضایت مشتریان را به همراه داشته .
  6. متخصصینی مجرب ، کارآزموده و متعهد: این مجموعه با دارا بودن متخصصینی مجرب که به صورت دوره ای آموزش مجدد را پشت سر میگذارند و داشتن متخصصینی برای هر برند ماشین لباسشویی توانسته تخصصی ترین و بهتری خدمات را در عرصه تعمیر ماشین لباسشویی را ارائه دهد.
  7. سرویس دوره ای: شما میتوانید با عضویت در سیستم سرویس دوره ای ازخدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره ای از خراب شدن وهمچنین آسیب های جدی به دستگاههای خود جلوگیری کنید.
  8. هزینه تعمیرات : تعمیرگاه لوازم خانگی سال‌هاست که زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی  به فعالیت خود مشغول بوده و تمامی تعرفه دریافتی خود را طبق قیمت‌های مصوب اتحادیه وضع کرده‌ و یکی از افتخارات ما این است که حتی یک مشتری ناراضی از نحوه خدمات‌دهی و هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی نداشته‌ایم.

 

تمامی مشتریانی که در طی این سال‌ها ما را برای اولین بار برای خدمات‌دهی به خود انتخاب کرده‌اند به مشتریانی وفادار برای ما تبدیل‌شده‌اند و بسیاری از مشتریان به‌واسطه معرفی ایشان با ما آشنا شده‌اند.

.

ما درزمینهٔ تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به سابقه چندین ساله خود در تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی و تعامل با معتبرترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اقدام به تعمیر و خدمات‌رسانی به آن‌ها می‌کنیم .

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر لباسشویی ، تعمیرات لباسشویی، تعمیر لباسشویی آاگ، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی زیمنس

Pages

تماس بگیرید!!!