تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی | تعمیرگاه مجاز مرکزی کولر گازی در تهران

ما به‌عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات اسپیلت که سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای و علمی به تعمیر و نگهداری کولر گازی می‌پردازیم پیشنهاد می‌دهیم  که اگر تمایل دارید در فصل گرم سال با این مشکلات مواجه نشوید به دو توصیه زیر توجه فرمایید تا تابستانی خنک و بدون استرس را تجربه کنید.

سرویس کولر گازی

شاید خیلی از مردم به دلیل مشغله بسیار و یا هزینه سرویس كولر های گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های كولر گازی هیچ گاه به سرویس آن فكر نكنند و این كار را صرفا هزینه ای بی دلیل بدانند.

تمامی لوازم و ماشین آلات مكانیكی به  سرویس های دوره ای نیاز دارند.

اگر  كولر های  گازی  سرویس  نشوند  به  دلیل  كثیفی،  عملا مدت  زمان بیشتری را جهت خنك نمودن محیط صرف می نمایند این موضوع  در وهله اول باعث افزایش مصرف برق و هزینه پرداختی آن می شود.

سر انجام بدلیل  كاركرد زیاد كمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممكن است برد دستگاه ، سیم كشی و حتی كمپرسور آسیب جدی و غیر قابل جبرانی ببیند این موضوع می تواند برای شما هزینه گزاف تعمیرات را به دنبال داشته باشد.

با صرف هزینه اندك  پنل و كندانسورشما شستشو می گردد و گاز دستگاه شما چك می گردد. شما ضمن صرفه جویی در مصرف برق هزینه های خود را نیز كاهش داده اید.  

همچنین مدت زمان بیشتری با خاطری آسوده از هوای مطبوع دستگاه خود لذت ببرید.

تعمیر کولر گازی

یکی از مهم‌ترین اصول تعمیر یک وسیله عیب یابی آن است به این معنی که شما با توجه به ابزار تخصصی و تجربه و آگاهی کامل از نحوه عملکرد سیستم متوجه میزان خسارت و عیب دستگاه شوید و در مرحله بعد نسبت به تعمیر و درمان آن بپردازید که اگر در مرحله اول دچار اشتباه شوید علاوه بر صرف وقت، هزینه های زیادی به مشتری تحمیل خواهد شد.

ما بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی در ایران و با سالها سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات کولر گازی در انواع برندها با اطمینان کامل به شما می گوییم که تعمیر کولرگازی  خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

تعمیرکاران ما به دلیل گذراندن دوره های آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی و با تکیه بر تجربه چندین ساله در عرصه تعمیرات کولر گازی بهترین خدمات را برای شما عزیزان عرضه و تضمین مینمایند.برای بهره مندی از خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در محل حاضر و مشکل مربوطه را تشخیص و در اسرع وقت مرتفع بسازند.

 

مزایای استفاده از خدمات این مجموعه :

  1. در دسترس بودن به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل ، که به این ترتیب میتوانید هر ساعتی که مایل هستید برای تعمیرات کولر گازی خود ادام فرمایید .
  2. به دلیل داشتن شعب مختلف در سطح شهر تهران و حومه متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و تعمیرات را به انجام خواهند داد.
  3. کلیه مراحل تعمیرات از ابتدا تا انتهای کار در محل و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
  4. متخصص ترین تعمیرکاران کولر گازی که سال‌ها وقت خود را درکسب تجربه عملی صرف کرده و هرساله با شرکت در دوره‌های تخصصی تعمیر کولر گازی ، با فناوری روز دنیا آشنا هستند.
  5. استفاده از قطعات اصلی و ضمانت 24 ماهه.
  6. کلیه هزینه ها بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه محا سبه و دریافت میگردد.

 

از جمله خدمات این مجموعه در زمینه تعمیرات اسپیلت و کولر گازی می توان به  موارد زیر اشاره کرد:

نصب کولر گازی

جابجایی کولر گازی

لوله کشی کولر گازی و عایق کردن لوله های کولر گازی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و بازدهی خوب کولر گازی

سرویس سالیانه  کولر گازی

سرویس سالیانه اسپیلت

شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی

شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر

تعمیر برد اسپیلت اینورتر

تعمیر برد اسپیلت معمولی

نشت‌یابی کولرگازی

 شارژ گاز کولر گازی

تعمیر و تعویض شیر برقی

 تعمیر و تعویض موتور

 تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی

  تعمیر کولر گازی اینورتر

تعمیر کولر گازی کم مصرف

There is currently no content classified with this term.

تماس بگیرید!!!