برخی ویژگی های ماشین لباس شویی های سامسونگ

برخی ویژگی های ماشین لباس شویی های سامسونگ

سیستم عیب یاب هوشمند لباسشویی سامسونگ: با استفاده از این سیستم که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده، در صورت بروز هرگونه نقص در ماشین لباسشویی، از طریق روشن کردن دکمه مربوط به این سیستم و تماس با مرکز خدمات مشتریان دستگاه مربوطه، کارشناسان به صدای زنگ خاصی که از دستگاه خارج می شود گوش داده و علت مشکل را شناسایی می کنند.

تکنولوژی nanosilver ماشین لباسشویی سامسونگ: این تکنولوژی که از طرف شرکت سامسونگ ارائه شده است، با استفاده از نانوذرات نقره، باکتری ها را از بین می برد. این سیستم در یخچال ها، ماشین لباسشویی ها، دستگاه های تهویه مطبوع، خوشبو کننده های هوا و جارو برقی ها به کار می رود. تکنولوژی سیلور نانو،  استفاده از خواص ذرات نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. وقتی ذره اي به این کوچکی تجزیه میشود خواص جدیدی را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجربه نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود.این بخش از دستگاه میتواند به مدت 10 سال برای ضد عفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد. مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو ازبین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی درهزینه برق، و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

دیگ الماسه ماشین لباسشویی سامسونگ: دیگ الماسه یا اصطلاحاٌ  Diamond Drum یک طراحی ویژه برای دیگ لباسشویی است که از طرف شرکت سامسونگ ارائه شده است. در این دیگ ها قطر سوراخ های دیگ کاهش پیدا کرده و سطح یکنواخت تری را در بوجود آورده که این ویژگی از گیر کردن لباسها در داخل دیگ جلوگیری بعمل می آورد و همچنین مانع از چروک شدن لباسها در حین چرخش می شود.

قفل کودک لباسشویی سامسونگ:  در صورتیکه فرزند کوچک در خانواده داشته باشید، امنیت خاطر شما را از بی خطر بودن دستگاه برای او، تأمین می نماید.

برنامه ضد چروک: با استفاده از این برنامه، خشک کن ماشین لباسشویی با دور کمتری کار می کند. در نتیجه لباس ها را کمتر درهم پیچانده و مانع چروک آن ها می شود.

برنامه تأخیر شست و شو: چنانچه می خواهید لباسشویی خود را در ساعات حداقل مصرف برق مانند نیمه شب ها فعال کرده و یا همزمان با اوقاتی که بیرون از منزل به سر برده یا در حال استراحت هستید شستشوی لباس های خود را هم انجام دهید، می توانید دکمه مربوط به این برنامه را فعال کرده و زمان آغاز و پایان کار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر خود را تنظیم  نمایید.

شستشوی سریع: می توانید برای شستشوی لباس هایی که چندان کثیف نیستند از برنامه های شستشوی سریع 30 دقیقه ای و حتی در برخی دستگاه ها 14 دقیقه ای استفاده کرده تا ضمن دسترسی سریع تر به لباس های تمیز خود، از اتلاف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی خود نیز بکاهید.

آب کشی تکمیلی: اگر پوست حساسی داشته و اطمینان داشتن از عدم وجود مواد شوینده در لا به لای لباس ها برایتان مهم است و یا اشتباهاٌ بیشتر از مقدار لازم در محفظه، ماده شوینده ریخته و نمی خواهید بر روی لباس هایتان رسوب کند، از این برنامه برای اطمینان یافتن از پاک شدن البسه خود از هرگونه مواد، استفاده نمایید.

شستشو با بخار: در این سیستم برای شستشوی لباس ها آب تبدیل به بخار شده و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه تمیزی بیشتر لباس ها، ضدعفونی شدن، تازگی و طراوت بیشتر و نیز چروک شدن کمتر آن ها را نیز به همراه می آورد.

انواع برنامه های شستشو: برنامه های شستشو بسیار متنوع بوده و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. این برنامه ها متناسب با ویژگی هایی از جمله جنس لباس، رنگ آن و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ویژگی ها طرح ریزی شده که از میان آنان می توان به این برنامه ها اشاره نمود: شستشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی و مخمل یا از جنس پر، لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های مخلوط، البسه تیره، البسه کودک و ملحفه و پتو.

 

نمايندگي مجاز مرکزي samsung,تعميرات لوازم خانگي samsung،تعميرات لوازم خانگي سامسونگ,تعميرگاه مجاز مرکزي سامسونگ,نمايندگي مجاز مرکزي سامسونگ،تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ،تعمیرات لباسشویی samsung،تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

 

تعميرات لوازم خانگي سامسونگ,تعميرگاه مجاز مرکزي سامسونگ,نمايندگي مجاز مرکزي سامسونگ,نمايندگي مجاز مرکزي samsung,تعميرات لوازم خانگي samsung

Article Type: 
تماس بگیرید!!!