تعمیرگاه ونمایندگی مجازتعمیر یخچال فریزر ویرپول

تعمیرگاه ونمایندگی مجازتعمیر یخچال فریزر ویرپول

نمایندگی تعمیر یخچال فریزرویرپولنمایندگی تعمیرات یخچال فریزرویرپول

تعمیر لوازم خانگی ویرپول

تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ویرپول

 

نمایندگی تعمیرات ویرپول,نمایندگی تعمیرات ویرپول

 

بازدید کننده گرامی ضمن تشکر از بازدید از سایت ،شما وارد صفحه مربوط به تعمیرات یخچال فریزر ویرپول شده اید برای جلوگیری از اتلاف وقت ابتدا پیشنهاد میشود ایراد های احتمالی که ممکن است برای یخچال فریزر شما پیش بیاید را مطالعه کرده و در صورت هرگونه سوال با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ویرپول که شماره های تماس آن در کنار وپایین صفحه قرار داده شده تماس حاصل فرمایید تا همکاران ماضمن پاسخگویی به مشکلات پیش آمده درصورت لزوم برای تعمیر یخچال فریزرویرپول شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

 • یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
اگر در قسمت فریزر مواد غذایی کاملا" از حالت فریز خارج شده باشد(مثلا"مرغ و گوشت کاملا"شل و نرم شده اند) در صورتیکه دوشاخه به پریز مستقیم وصل شده باشد(بدون استفاده از سیار و محافظ و سه راهی) و با دستگاه دیگری مشترک نباشد و آب شدن مواد غذائی به دلیل قطعی برق نباشد با مرکز خدمات تماس گرفته شود. ایا لامپ داخل یخچال روشن است ؟ * در صورت مثبت بودن جواب ، اگر روی صفحه نمایشگر « پیغام خطا »دیده شود ،بامرکز خدمات تماس گرفته شود . * در صورت منفی بودن جواب ، 1- پریز برق مشکلی ندارد ؟ برای کنترل می توانید دستگاه دیگری مثل سشوار را به پریز برق بزنید تا معلوم شود برق دارد یا نه . 2- کنترل نمایید از سه راهی جهت برق استفاده نشده باشد . یخچال باید مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد. 3- دوشاخه یخچال مشکلی ندارد؟ بدین معنا که کاملا داخل پریز باشد یا شکل ظاهری دوشاخه دفرمه نشده باشد .  
• فریزر برفک زده است
مشکل برفک به چه صورت دیده میشود؟ *** 1)چنانچه یخزدگی بصورت یک تیکه به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر مشاهده شود با مرکز خدمات تماس بگیرید. 2)اگر برفک بصورت قطرات آب یخ زده (قندیلک) روی دیواره داخلی فریزر و سقف مشاهده شود این امر طبیعی است. چون با باز شدن درب فریزر رطوبت موجود در هوا جذب فریزر می شود. (بعد از تمیز کردن یخچال ، درب یخچال و فریزر کمتر باز و بسته شود) 3 ) اگر داخل مشمع مواد فریز شده ذرات ریز برفک مشاهده شود، به خاطر رطوبت ماده غذایی بوده و طبیعی می باشد. 4 ) اگر یخ زدگی به صورت یک پوسته نازک باشد یعنی به اندازه ای که بتوان با حوله یا دستمال پاک نمود طبیعی می باشد. معمولا در فصل تابستان به علت رطوبت زیاد هوا این مورد بیشتر مشاهده می شود .

• بدنه یخچال گرم است
1- اگر گرمای مذکور مربوط به بدنه کناره درب-ستون میانی و یا پشت یخچال است ، کاملا"طبیعی است . 2- فاصله از دیوار و کناره های یخچال : (کناره ها حداقل 5 سانتی متر و از پشت 10 سانتی متر و از سقف 30 سانتی متر)

• مواد داخل یخچال یخ می زند
1- آیا « تنظیم دما » بصورت صحیح انجام گرفته است؟ جهت راهنمایی به قسمت « تنظیم دما» مراجعه گردد . 2-در یخچال :طبقات بالای یخچال خنک ترین قسمت می باشند میوه و سبزی جات و لبنیات را در طبقات بالا قرار ندهند. 3- در یخچال هرچه از سمت درب به طرف دیواره عقب نزدیک می شویم خنک تر می شود(مواد غذایی آبدار نظیر هندوانه نباید به دیواره عقب بچسبد). 4- میوه و سبزیجات حتما" باید در کشوی جا میوه ای قرار گیرد و قرار دادن میوه و سبزیجات بر روی طبقات ، آنها را بصورت نیمه فریز نگه می دارد. 5-اگر فقط میوه و سبزی در کشوی اعجاز گر یخ می زند کنترل شود که دمای کشو در حالت نیمه فریز(مرغ و گوشت) نباشد ، در اینصورت روی دمای میوه و سبزیجات قرار گیرد. 6-چنانچه با تغییر تنظیم دما به گرمترین درجه و رعایت کردن موارد فوق ، مواد غذایی هنوز یخ می زند با مرکز خدمات تماس بگیرید .

• تنظیمات دمای یخچال به هم می خورد
1- اگر این تغییر دما « پس از رفتن برق» یا « کشیدن دوشاخه از پریز» رخ داده است ،طبیعی است و نیاز به تنظیم مجدد دارد. 2- در سر راه دستگاه سیم سیار نباشد . یخچال باید به برق مستقیم وصل باشد و ممکن است بخاطر وصل شدن به سه راهی و با یک جابجایی ، برق دستگاه قطع و وصل شده باشد و تنظیمات به حالت اولیه برگشته باشد . باید مجدد تنظیمات انجام شود . ( توجه : همیشه بعد از تنظیم دما قفل کودک فعال شود تا تنظیمات بصورت دستی تغییر نکند . ) 3- در صورت استفاده از محافظ ، این مورد زیاد مشاهده می شود. 4- در صورتی که غیر از موارد فوق تنظیمات خود به خود تغییر کند با خدمات تماس بگیرید .

• یخچال بوی بد می دهد
اگر مواد داخل یخچال و فریزر در ظروف در بسته یا نایلکس نگهداری نمی شود ، بوی مواد غذایی بصورت ترکیبی از بوهای مختلف ،در یخچال ایجاد بوی بد می کند. برای تمیز کردن و رفع بو مراحل زیر انجام گردد : 1- با جوش شیرین و وانیل و اسفنج تمام قسمتهای داخلی یخچال پاکسازی و خشک شود. می توان از شامپو بچه استفاده کرد. این شستشو باید تا رفع بو تکرار شود ، ممکن است چندین روز زمان ببرد . توجه : از گرفتن آب مستقیم روی بدنه و داخل یخچال جهت شستشو جلوگیری شود. 2- درب یخچال و فریزر پس از تمییز نمودن بایستی کاملا باز بماند( تا مدتی که بو حذف گردد ) . 3- جهت رفع بوی « بوگیر یخچال» باید از سشوار استفاده کرد یا مقابل نور مستقیم خورشید قرار داد. در صورتی که مدت زمان زیادی این کار صورت نگرفته باشد و خود بوگیر بوی زیادی می دهد ، باید بوگیر تعویض شود.

• صدای غیر طبیعی دارد
1)ممکن است صدای کار کردن کمپرسور(موتور) باشد (صدای کمپرسور از لحظه ای که ON(روشن) می شود تا زمانی که OFF (خاموش) شود یک صدای یکنواخت می باشد یعنی این صدا کم و زیاد نمی شود و هر زمانی که کمپرسور یخچال کار می کند به یک اندازه صدا می دهد . 2)ممکن است صدای دیفراست (یخ زدایی) باشد(در زمان دیفراست چون فوم های بدنه در اثر اختلاف دما گرم و سرد می شوند(منقبض و منبسط می شوند) از فومهای بدنه صدا شنیده می شود ، که این صدا ها صدای ممتد نمی باشد و صدا های تکی و با فاصله می باشد). 3)ممکن است صدای فن باشد . (یک فن کنار موتور کار می کند و یک فن داخل فریزر - اگر از داخل فریزر «بعضی مواقع» صدای خیلی بلند وغیر عادی شنیده می شود و با باز کردن درب دستگاه صدا قطع می شود و بعد از بستن مجدد صدا شروع می شود : با خدمات تماس بگیرید) 4) در یخچالهای ساید اگر فقط در زمان آبگیری صدا شنیده می شود و همینطور زمانی که یخساز آبگیری می کند این صدا طبیعی می باشد(صدای شیر برقی) 5) در یخچالهای ساید چند ثانیه بعد از یخ گرفتن صدای بسته شدن در یـچه شنیده می شود که این صدا طبیعی می باشد. 6)ممکن است صدا به خاطر تراز نبودن باشد( برای مطمئن شدن از تراز دستگاه : با دست بدنه را نگه داشته و فشار دهد ، اگر صدا قطع شود یا کم شود و با جدا کردن دست از بدنه مجدد صدا شروع شد : دستگاه تراز نیست) . 7- در صورتی که، در زمان باز یا بسته شدن دربها صدای غیر عادی از لولا شنیده شود به واحد خدمات اطلاع دهید . در سایر موارد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

• آبسرد کن آب نمی دهد
1- اگر دستگاه تازه نصب شده حتما" باید 2دقیقه دست خودرا روی پدال آبریز بگذاریم تا هوای داخل شلنگ تخلیه شده و آب به ورودی آبریز برسد . 2- می باید 1)شیر آب کامل باز باشد 2)شلنگ تا خوردگی نداشته باشد 3)آب منزل قطع نباشد. 3-اگر فشار آب کم شده : با توجه به املاح موجود در آب مناطق مختلف ، زمان استفاده از فیلتر پایان یافته است. در اینصورت باید فیلتر دستگاه عوض شود. اگر موارد فوق رعایت شد و اصلا" آب نمی دهد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

• یخچال ساید یخ ساخته، ولی خارج نمی شود
1- آیا گزینه یخ در Display انتخاب شده است؟ چنانچه انتخاب نشده است این امر صورت پذیرد. 2-اگر یخ در باکس یخ موجود باشد ولی خارج نمی شود((این مورد بیشتر مواقعی پیش می آید که : 1) یخچال خاموش بوده 2)قطعی برق داشته باشند 3)مصرف یخ کم باشد)) باکس یخ خارج شود و قالبهای یخ از هم جدا شوند و در صورتی که به هم چسبیده اند باکس یخ خالی شود و مجدد در محل خود قرار گیرد . 3- آیا یخ داخل ورودی یخ به بیرون گیر کرده است؟ در صورت بروز این مشکل یخهارا با دست خارج نمایند. 4- اگر یخ از باکس یخ خارج می شود ولی درپوشی که باید باز شود تا یخ خارج شود باز نمی شود با مرکز خدمات تماس گرفته شود. 5- در صورت نشتی آب ، داخل باکس یخ با مرکز خدمات تماس بگیرید. و در سایر موارد هم با مرکز خدمات تماس گرفته شود.

• یخسازی یخچال ساید کم می باشد
1-درمدلهایی که یخساز داخل فریزر است (بر روی طبقات) در24 ساعت حدود 60 قالب یخ طبیعی می باشد. در مدلهایی که یخساز داخل درب فریزر می باشد حدود 40 قالب یخ در 24 ساعت طبیعی است . 2- نکته مهم 1: تعداد 60 یا 40 قالب در صورتی که در 24 ساعت از باکس یخ هیچ یخی گرفته نشود (مثلا" اگر باکس کامل خالی شود و در 24 ساعت 40قالب ساخته شود و مشتری 30 قالب را استفاده کرده باشد دیگر 40 قالب در باکس موجود نمی باشد.) 3- نکته مهم 2: تعداد 40 یا 60 قالب یخ ، باکس را پر نمی کند و کمتر از نصف باکس پر می شود. برای پر شدن کامل باکس 72 ساعت وقت نیاز است . 4- ممکن است فشار آب کم باشد و در هر آبگیری یخ ساز همه قالبها پر نمی شوند. اگر این حالت بود به خدمات اطلاع دهید. 5- در صورت پایان یافتن عمر فیلتر باید تعویض شود. 6- در صورتی که دیواره داخلی فریزر یخزدگی به قطر بیش از نیم سانت ایجاد شده باشد با خدمات تماس بگیرید. اگر تعداد یخها خیلی کم می باشد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

• یخچال ساید اصلا"یخ نمی سازد
1- در صورتیکه از آبریز آب نمی آید باز بودن شیر آب چک شود . 3- چک شود شلنگ آب در میان راه خم و یا پیچ نخورده باشد . 2- چک شود کلید ON / OFF یا 0/1 یخساز درون فریزر در حالت OFF یا 0 نباشد 4-معمولا" یخچال ساید که تازه نصب می شود بعد از 12 ساعت شروع به یخسازی می کند و تا 72 ساعت بعد از نصب مقدار یخ سازی خیلی کم است. 5- چنانچه از آبریز دستگاه آب می آید ولی اصلا" یخ نساخته با مرکز خدمات تماس بگیرید .

• ساید همیشه روشن است و کمپرسور کار می کند
1- در صورت مشاهده یخزدگی فریزر به قطر نیم سانت (یا بیشتر) به خدمات اطلاع دهید. 2- در صورتی که در «قسمت یخچال» هیچ سرمایی وجود نداشته باشد به خدمات اطلاع دهید. 3- اگر درب دستگاه خوب بسته نمی شود و یا لاستیک دور درب دفرمه شده یا پارگی دارد و سرما خارج می شود به خدمات اطلاع دهید. 4- اگر سه مورد بالا نبود راهنمایی شود درجه فریزر برروی MIN ( کمترین برودت) تنظیم گردد. « مراجعه به تنظیم دما» *** مواردی که باعث می شود موتور یخچال بیشتر کار کند: 1- مقدار مواد غذایی داخل یخچال یا فریزر زیاد است. ( بیشتر از ظرفیت دستگاه پر شده است یا مواد غذایی جدیدی داخل دستگاه گذاشته شده است .) مواد غذایی از دریچه هایی که سرما وارد می شود فاصله داشته باشند . 2- فاصله دستگاه از پشت نسبت به دیوار بایستی حداقل 10 سانتیمتر باشد.از کناره ها نیز 5 سانتیمتر این فاصله رعایت گرددو از سقف 30 سانتی متر.جابجایی هوا در عملکرد کمپرسور یخچال موثر است. 3- یخچال بایستی از وسایل حرارت زا مثل گاز ، شوفاژ ،بخاری، آبگرمکن و یا نور مستقیم آفتاب فاصله داشته باشد . 4- درب یخچال یا فریزر زیاد باز و بسته می شود.

• فقط یخ خرد شده می دهد حتی با انتخاب گزینه یخ قالبی
1- باکس یخ را خارج نموده و یخها را از یکدیگر جدا نموده و مجدد داخل باکس یخ ریخته شود و در صورت به هم چسبیدن قالبها باکس یخ کامل خالی شود و در محل خود قرار گیرد . 2- در صورت یخ زدگی دیواره پشت باکس یخ : تماس با خدمات. در صورت حل نشده به مرکز خدمات اطلاع دهید .

• آبریز آب خنک نمی دهد
دمای آبی که در «واتر تانک» ذخیره می شود بین 7 تا 12 درجه سانتی گراد تعبیه شده است. در صورتی که اگر یک ظرف آب داخل یخچال قرار دهند دمای آب حدود 3 درجه سانتی گراد می باشد . پس کاملا" طبیعی است که آبی که از آبریز ساید خارج می شود خیلی خنک نباشد. (دمای آبی که از آبریز خارج می شود را نمی توان تغییر داد حتی با تغییر درجه یخچال و فریزر).

• دربهای دستگاه خوب بسته نمی شود
ابتدا کنترل گردد لاستیک دور درب دستگاه سالم باشد.در صورتیکه لاستیک دور درب دفرمه ( مثل پارگی - پوسیدگی و . . . )شده است با خدمات تماس بگیرید. در غیر اینصورت : 1- غذا و ظروف داخل دستگاه عامل این مشکل هستند که باید جابجا شوند . 2- چنانچه با بسته شدن درب ، درب دیگر باز و بسته می شود ، این حالت طبیعی می باشد .( دلیل اینکه درب باز و بسته می شود این است که یک داکت(کانال) برای انتقال سرما از داخل فریزر به یخچال وجود دارد و با محکم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع کرده و باعث باز و بسته شدن درب می شود . ) 3- چنانچه با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز می ماند و حتماٌ باید با فشار دست بسته شود با مرکز خدمات تماس بگیرید. 4- یخچال تراز نیست و یا سطح زیر آن ناهموار است تراز بوسیله پایه های پیچ دار قسمت جلوی دستگاه انجام می شود. 5- اگر درب بسته باشد و خودبخود باز شود : تماس با خدمات درصورتی که موارد فوق رعایت گردید و باز هم درب خوب بسته نمی شود به مرکز خدمات اطلاع داده شود.

• هنگام یخ گرفتن از یخچال ساید درب فریزر باز می شود
یخهای داخل باکس یخ به هم چسبیده و هنگام گرفتن یخ به در فشار می آورد و درب باز می شود . برای رفع آن باید باکس یخ را خارج نموده ، یخها را داخل سینی ریخته و با تکان دادن آنهارا از هم جدا کرده و مجددا" داخل باکس یخ بریزیم و در صورت چسبیدن قالبها به همدیگر کل یخ خالی شود . دقت شود باکس یخ دقیق جا زده شود . سپس امتحان می کنیم . درصورت رفع نشدن ایراد به مرکز خدمات اطلاع داده شود.

• خارج شدن هوای گرم از زیر یخچال
در کنار موتور و لوله های کندانسور یخچال یک فن قرار دارد که با کار کردن فن ، هوای گرم از پشت یخچال و زیر یخچال خارج می شود که این حالت کاملا" طبیعی می باشد.

• میوه و سبزی در یخچال زیاد عمر نمی کند
ا- میوه و سبزیجات نباید بصورت شسته شده داخل یخچال قرار بگیرند. چون رطوبت که بالا می رود عمر کوتاه تری پیدا می کنند.(بصورت نشسته در یخچال نگهداری شود و قبل از مصرف شسته شود) 2- میوه و سبزی نباید داخل نایلون قرار بگیرند . چون به علت تعرق بالا عمر کوتاه تری پیدا می کنند . 3- خیار و گوجه و کاهو عمر کوتاه تری نسبت به سایر سبزی ها و میوه ها دارند . طبق دستور دفترچه موز و طالبی دوام چندانی در یخچال ندارند (موز سریع سیاه می شود) 4- میوه های پلاسیده باید از میوه های سالم جدا شود ، چون اگر در کنار سایر میوه ها قرار گیرد همه ی میوه ها را خراب می کنند. 5- بعضی میوه ها نظیر سیب از خود گاز اتیلن متصاعد می کنند ، که عمر میوه را کوتاه می کند. __ در صنعت از گاز اتیلن برای رسیدن سریع میوه های نارس استفاده می شود __ (اگر سیب را در کنار میوه های نارس قرار دهیم ، زود تر می رسند) 6- مدت زمان نگهداری میوه و سبزی در دمای صفر درجه (نیمه فریز)حداکثر تا 2 هفته و در دمای بین 1 تا 5 درجه حداکثر تا 1 هفته می باشد.(منبع : سایت پزشکان ایران) 7 - باید به این نکته توجه داشت که فریزر تکثیر باکتری ها و قارچها را متوقف می کند و یخچال سرعت تکثیر را کند می کند ، پس یخچال و فریزر نابود کننده باکتری ها و قارچها نیستند. 8- فقط در حالتی که یخچال سرمای کافی نداشته باشد و گرمتر از 5 درجه سانتی گراد باشد باعث کوتاه شدن عمر مواد غذایی می شود. (پس قطعه ای وجود ندارد که باعث افزایش طول عمر مواد غذایی شود.)

• تنظیم دمای یخچال ساید
ابتدا مشخص شود تنظیم درجه مربوط به فریزر است یا یخچال. سپس به صورت زیر عمل نمایید: اگر بصورت «خط های افقی» بود هرچه تعدادخط کمتر شود گرمتر و هرچه تعداد خط بیشتر شود سردتر می شود . اگر بصورت درجه سانتی گراد باشد : در یخچال: بیشترین سرما {صفر درجه} می باشد و کمترین سرما { 6درجه } می باشد که نرمال 3 درجه می باشد. در فریزر : کمترین سرما 15- درجه و بیشترین سرما 23- درجه می باشد که نرمال 19- درجه می باشد .

 

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی ویرپول از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید.در غیر اینصورت میتوانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ویرپول در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

 

 

تعمیرات لوازم خانگی ویرپول با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

 

 

 

نمايندگي مجاز مرکزي whirlpool,تعميرات لوازم خانگي whirlpool،تعميرات لوازم خانگي ویرپول,تعميرگاه مجاز مرکزي ویرپول,نمايندگي مجاز مرکزي ویرپول،تعمیرات ساید بای ساید ویرپول،تعمیرات ساید بای ساید whirlpool،تعمیرات یخچال فریزر ویرپول

 

تعميرات لوازم خانگي ویرپول,تعميرگاه مجاز مرکزي ویرپول,نمايندگي مجاز مرکزي ویرپول,نمايندگي مجاز مرکزي whirlpool,تعميرات لوازم خانگي whirlpool

 

تماس بگیرید!!!