راهنمای خرید یخچال فریزر

راهنمای خرید یخال فریزر

هنگام خرید یخچال ، توجه به ظرفیت  و میزان مصرف برق آن بسیار با اهمیت است.هر چه تعداد افراد یک خانواده بیشتر باشد، یخچال  نیز باید بزرگتر باشد.همچنین هنگام خرید یخچال باید به نشان  استاندارد  و موارد ایمنی توجه کرد.توجه به محلی که می خواهید یخچال را در آنجا قرار دهید نیز مهم است  تا بدانید یخچال  مورد نظرتان چه اندازه ای باید داشته باشد.باز و بسته کردن در یخچال  باعث استهلاک آن،فعالیت بیشتر موتورش و نیز مصرف برق بیشتر می شود.بهتر است تا حد امکان  ا یخچال هایی استفاده کرد که روی در آنها آبسرد کن و یخساز  وجود دارد. 

 

در اینجا بعضی از  ملاک هایی که هنگام خرید یخچال فریزر باید آنها از آنها آگاه باشید، به شما معرفی می شوند.

 

وقت برای خرید یخچال فریزر به بازار لوازم خانگی می روید، حتما عواملی چون ظرفیت  مورد نیاز و هزینه ای را که می توانید بپردازید ، در نظر بگیرید.توجه داشته باشید که تنوع محصولات  در بازار می تواند  به سادگی شما را دچار سردرگمی کند. 

ابتدا لازم است تا بدانید که ظرفیت مورد نیازتان چقدر است. اگر تازه کار نباشید، حساب دستتان است و به راحتی ظرفیت مورد نیاز را تعیین می کنید. اما آنهایی که در این کار مهارت ندارند، بدانند  که به طور متوسط،  یک خانواده دو نفره به 160 تا 200 لیتر  ظرفیت احتیاج دارد.به ازای هر نفر اضافه هم باید 20  لیتر  دیگر در نظر گرفته شود.

ظرفیت یخچال به عادات خرید  و نوع تغذیه شما هم بستگی دارد.اگر بیشتر سبزیجات مصرف می کنید، یخچال بزرگتری بخرید.چنانچه هفته ای یک بار به خرید می روید نیز ظرفیت را قدری بیشتر در نظر بگیرید.

مصرف انرژی هم یکی از نکات مهم در انتخاب  مدل مورد نظر است.

مدل هایی که فریزر آنها در قسمت بالا قرار گرفته است  عموما بین 7 تا 13 درصد مصرف انرژی کمتری دارند.مدل هایی که ذوب برفک اتوماتیک ندارند ( defrost) هم حدود نصف یخچال های مجهز به این سیستم انرژی مصرف می کنند.

اشکال نوع اول این است که هرچند وقت یک بار باید برفکش را تمیز کرد  تا مصرف انرژی در آن بهینه باشد.یخچال  فریزر هایی که یخساز اتوماتیک یا آبخوری روی درشان دارند ، 14 تا 20 درصد بیشتر انرژی مصرف می کنند.ناگفته نماند که هزینه خرید این نوع یخچال فریزرها  نیز بیشتر از مدلهای دیگر است.

از نظر مصرف انرژی ،یخچال فریزر های 16 تا 20 فوت اقتصادی تر هستند.واضح است  که هر قدر  اندازه یخچال  بزرگتر باشد ، مصرف انرژی آن نیز بیشتر است. البته  خرید یخچال فریزر کوچکتر نیز موجب می شود  تعداد دفعات مراجعه شما به سوپر مارکت بیشتر شود.

هر سه یا چهار هفته یکبار یخچال را از برق در بیاورید.زیر آن را جارو برقی بکشید  و داخلش را با جوش شیرین  و آب سرد تمیز کنید تا بوی ماندگی نگیرد. داخل یخچال فریزر غذای  داغ قرار ندهید.

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که برق آن همیشه نوسان دارد، برای یخچال فریزر های اروپایی و آمریکائی حتما ترانس 2 کیلو وات بخرید.

بیشتر یخچال فریزر های جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک دارند، به طوری که خود یخچال بدون دخالت شما  و در زمان لازم برفک ها را آب می کند. به این ترتیب مصرف انرژی کاهش می یابد .

به میزان مصرف انرژی یخچال  فریزر بی توجه نباشید. آزمایش های علمی  نشان می دهند. که یخچال هایی با ظرفیت  و امکانات همانند،اما ساخت کارخانه های متفاوت  دارای مصرف انرژی متفاوتی  هستند  به طوری که گاه  میزان مصرف انرژی  یکی نسبت به دیگری به دو برابر می رسد.هنگام خرید ، ضمن توجه به اطلاعات  مندرج در برچسب انرژی، بد نیست از فروشنده  درباره مصرف  انرژی آن نیز سوال کنید.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ال جی

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ویرپول

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آدمیرال

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آمانا

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو

 

 

Article Type: 
تماس بگیرید!!!